
نطفه بد یمن دیروزاین من امروز-نحیف و خار-در میان های و هوهای تماشاییبازهم فریاد بی عاری به سرداردمخاطب نیست می دانم که «سرها در گریبانند» ...
ادامه مطلب
نگاهی به نمایش آخرین نامهعاشقانه ای در میان استامبولی ها➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آخرین نامه را باید تفسیری از عاشقانه های جنگ بنامیم که در یک فضای نئورئالیستی تلاش دارد عشق را به زبانی ساده تفسیر کند.✍️ ایران تئاتر/ علی رحیمی7اسفند 1395 تغییر رویکرد نمایش های حوزه دفاع مقدس در سال های اخیر را باید به ...
ادامه مطلب